25. října 2016 - Vernisáž výstavy a začínající prázdniny.

Hezký večer!

Dnes jsem strávila dopoledne na vernisáži výstavy žákovských prací na zámečku. Dělala jsem fotografku. Vernisáž byla moc fajn a naši žáci tam vystoupili se svým hudebně-dramatickým vystoupením, ve kterém představili významné osobnosti našeho města a zazpívali pár písniček. Myslím, že vystoupení se všem líbilo. Výstava žákovských prací na téma "Proč to tu mám rád" potrvá až do 27. listopadu 2016. Pokud máte možnost, přijďte se podívat. :)

Dnes mi dokonce jedna moje žákyně půjčila dlouho očekávaného nového Harryho Pottera, kterého jsem ještě nebyla schopna si koupit. :) Mám přečtenou půlku knihy a musím říct, že mě dost baví, i když je kniha psána formou divadelní hry, z čehož jsem měla hrozný strach. Až ji dočtu, sepíšu nějakou menší recenzi. :) Tímto chci samozřejmě poděkovat báječné Terezce.

Také jsem si domů donesla dvě nové knihy. Jedna je od Kiery Cass, jmenuje se Dcera. Druhá je kniha plná receptů na bezlepkové slané i sladké dobroty. :)

Jinak dnes odpoledne oficiálně začaly podzimní prázdniny. Miluji své povolání. :) Nejen kvůli dnům volna, kdy mám konečně chvilku času na své oblíbené knihy a seriály. Je to mnohem víc. Ale o strastech a slastech mého báječného povolání zase někdy příště.

Na prázdniny se těším. Zítra ráno sice musím vstávat brzy, protože musím na krev, ale zase v tom vidí pozitivum. :) Víc toho přes den stihnu. Musím uklidit celý byt, upéct halloweenské cupcakes, slané šneky z listového těsta, dojít koupit lístky do divadla a čerstvé pečivo... Proč to všechno? Přijede mi návštěva. Dorazí za mnou kamarádi z tábora, tak se na ně moc těším. :)

Jinak poslední dva dny zanedbávám cvičení, ale bolela mě ta noha. Tak snad zítra bude vše v pohodě, abych mohla vyběhnout do přírody. :) "Věř, běž, dokážeš."

Dospělákům pohodový zbytek týdne, školákům báječné prázdniny. Užívejte. :)

Andy

Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥