Založení blogu - sobota 15. října 2016

Ahoj. Vítám Tě na svém blogu. :)


Říkají mi Andy, je mi 28 let a jsem učitelkou českého jazyka a výtvarné výchovy na jedné základní škole. Miluji jídlo všeho druhu, vaření, knihy, tvůrčí psaní, kresbu, svůj rotoped a hlavně svoji rodinu. ♥ A také strašně ráda dělám fotografie.





A proč začínám psát blog? Odpovědět na tuto otázku by mělo být vlastně strašně jednoduché. Zkrátka a jednoduše chci svůj život prožít naplno, k tomu mi pomáhá i fotografování. Ale fotografie samy o sobě jsou občas nicneříkající, nemají žádnou výpovědní hodnotu. A proto jsem se rozhodla, že každé fotografii dám jakýsi příběh.

Budu ráda, když tyto neobyčejně obyčejné příběhy budeš sdílet se mnou.



Andy

Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥