6. listopadu 2016 - Proflákaný víkend.

Ahoj! :)

Od pátku se parádně flákám. Skoro celou dobu se jen válím a zhlédla jsem asi 10 dílů seriálu Once Upon A Time (v ČJ "Bylo, nebylo"). Ne, dobře, jen se neválím, dokonce jsem i trošku poklidila a vyprala. :D Ale válení vyhrává na plné čáře.

V sobotu dopoledne jsem byla s kamarádkou a jejím synem na farmářských trzích. Koupila jsem si tam nějakou zeleninu a něco z domácí pekárny. Odpoledne přijeli naši, jeli jsme na nákup, dali jsme si u mě kávu a vyrazili jsme s dalšími příbuznými do Písku. Tam jsme navštívili Středověkou krčmu. Byli jste tam někdy? :) Je to restaurace, kde každý pátek a sobotu probíhá od 19:00 středověký program. Obsluha je docela nevybíravým způsobem drzá, ale když si člověk zvykne, tak je to v pohodě. Dokonce si můžete na obsluhu sami dovolovat, když máte prořízlou pusu. :D Takže jsem nakonec byla celkem ve svém živlu. Kdo mě zná, tak ví. :) 

Dala jsem si tam výborná žebra na medu s bochánkem chleba, byla toho asi tuna, takže musel něco sníst i taťka, ale jinak to bylo super. Až na to, že k tomu fakt nedostanete vidličku. :D

Dokonce jsem si tam nechala dát kolem krku hada. Jinak celý program byl fajn, hodně jsme s nasmáli. Zakončen byl ohňovou show. :) Domů jsem dorazila kolem 23:00.

A dneska? Dneska se celý den válím v pyžamu. :D Koukala jsem na seriál, teď momentálně na včerejšího Harryho Pottera. Upekla jsem cheesecake s karamelem a ořechy. Recept snad ještě dneska dodám sem na blog. :) A jinak opravuju testy. A zítra zase do práce. Nějak ten víkend zase utekl.

A co jste dělali vy? Jaký byl víkend? Mějte se fajn. :)

Andy


Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥