Knižní recenze - J. K. Rowling, J. Tiffany, J. Thorne: Harry Potter a prokleté dítě

Název: Harry Potter a prokleté dítě 

Originální název: Harry Potter and the Cursed Child


Žánr: fantasy - verze pracovního scénáře

Rok vydání: 2016

Nakladatelství: Albatros

Počet stran: 424

O ČEM KNIHA JE: Kniha popisuje příběh syna Harryho Pottera, Albuse Severuse. Albus se vydává do Bradavic, ve spěšném vlaku se seznámí s chlapcem jménem Scorpius. Jedná se o syna Draca Malfoye, ale mnoho lidí spekuluje o tom, že by mohl být potomkem samotného pána zla Voldemorta. Albusovi se od první chvíle nic nedaří - v Bradavicích je zařazen do Zmijozelu, kouzlení mu moc nejde, všichni se mu posmívají. Albus má všeho plné zuby, a tak se on a Scorpius pokusí pomocí obraceče času, který ukradnou na Ministerstvu kouzel, zachránit na přání pana Diggoryho jeho syna Cedrica. Začíná nebezpečná hra s minulostí a nikdo z nich si neuvědomuje, že změna minulosti může mít fatální následky.

MŮJ NÁZOR: Hodně jsem přemýšlela, zda si knihu vůbec přečíst. Nemám ráda knihy psané formou divadelních her. Sérii Harryho Pottera miluji, a proto jsem se do čtení přeci jen pustila. I přesto, že se jedná o divadelní scénář, mě kniha nadchla a přečetla jsem ji jedním dechem. Občas jsem v knize narazila dokonce na moment, který mi vyrazil dech a nějakým způsobem úplně zvrátil děj. Rozhodně přečtení této knihy doporučuji, stojí to za to. Ovšem upozorňuji, že se může stát, že na postavu Harryho změníte pohled stejně jako já. :) Já už jen můžu doufat, že podle této divadelní hry zkusí natočit i další film. Bylo by to fajn.

HODNOCENÍ: 85 %

Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥