Pizza šneci

Na jednu várku - cca 40 šneků potřebujeme:
  • 2x listové těsto (nejvíce se mi osvědčilo "rozválené" těsto z Lidlu)
  • trošku kečupu
  • grilovací koření
  • 300 g eidamu vcelku (já dávám 30 %)
  • 200 g nivy
  • 200 g šunky (já dávám šunku s obsahem více než 90 % masa)

Pokud používáme klasické "nerozválené" listové těsto, rozválíme si těsto na pomoučněném vále, aby nám vznikla slabá placka (nejlépe obdélníkového tvaru). Poté těsto potřeme slabou vrstvou kečupu, nesmí ho tam být zbytečně moc, protože by nám při zavinování vytékal. Kečupovou vrstvou posypeme grilovacím kořením, které dodávat těmto pizza šnekům výbornou chuť. Na připravený základ poklademe plátky šunky. Šunku dávám tak do poloviny těsta, protože by jinak při zavinování vylézala. Do misky si nastrouháme eidam a nivu, promícháme a klademe na šunku. Když máme hotovo, vrhneme se na zavinování. Zavinujeme samozřejmě z té strany, kde máme nakladené suroviny. Po zavinutí "váleček" rozkrájíme na plátky o tloušťce přibližně 1 cm, většinou se mi z jednoho těsta podaří udělat 20 - 23 šneků. Šneky vyskládáme na plech vyložený pečicím papírem a pečeme v troubě předehřáté na 180°C, dokud nezezlátnou.

Šneci se hodí na různé oslavy nebo party.

Dobrou chuť! :)


Andy's diary

1 komentář:

  1. mňáám moje obľúbené :) ja dávam aj pokrájané olivy ,cesnak či oregáno ..a robila som aj s kysnutého cesta a sú tiež super :)

    OdpovědětVymazat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥