Vánoční speciál - Vánoce s Andy - Mých TOP10 vánočních filmů

Ahoj! ☺

Dnes jsem si pro vás připravila mých TOP10 vánočních filmů. Je strašně těžké sestavit takový žebříček, protože bych samozřejmě nejradši všechny filmy viděla najednou. Nikdy si nemůžu vybrat, na co mám zrovna chuť. :) Ale nakonec jsem to zkusila tak nějak seřadit. Vezmu to hezky od nejoblíbenějšího filmu.

1. místo - SÁM DOMA
Tak tenhle film je naprostá bomba a já ho prostě miluji od dětských let. Kevin McCallister je naprosto boží týpek a mokří banditi Harry a Marv jsou správní tupci. :) Když jsem byla mladší, tak jsem snila o tom, že si jednou Macaulaye Culkina (představitele Kevina) vezmu za muže. :D Bože, když jsem nedávno viděla, jak vypadá, tak děkuji osudu, že se tak nestalo. :D Každopádně na tenhle film se dívám každoročně několikrát, občas si ho pustím i v létě. :)


2. místo - LÁSKA NEBESKÁ
Co k tomuto filmu říct? Asi jen to, že jsem hodně přemýšlela, jestli ho nedat na první místo místo Sám doma. Tohle je prostě nejsladší romantická vánoční komedie, jakou jsem kdy viděla. Nejvíc miluji dvojici Colina Firtha a Portugalky Lúcii Moniz. ♥ To je prostě naprostá bomba. Další úchvatnou dvojicí je Hugh Grant a Martine McCutcheon. :) Jako tenhle film nabitý láskou a spoustou parádních herců fakt stojí za to a prostě ho miluji. Můžu se na něj dívat několikrát ročně.

3. místo - GRINCH
No, tak Grinche snad nemusím představovat. Prostě zelený týpek v podání Jima Carreyho, který se snaží ukrást Vánoce všem Kdovíkům. Jen jedna malá holčička se ho snaží přesvědčit, že je v něm vlastně kousek dobra. Moc pěkný vánoční film s malou "superhrdinkou" je takovým důkazem, že děti vidí všechno jinak, krásněji. :)

4. místo - VÁNOČNÍ KOLEDA
Tak tohle je ten nejkrásnější vánoční animák. A navíc podle knihy Charlese Dickense. Prostě boží film, který vypráví o panu Vydřigrošovi, který nemá rád Vánoce a vlastně ani lidi. Jednou ho však navštíví 3 duchové - duch Vánoc minulých, současných a budoucích. Vydřigroše to samozřejmě vyděsí. Na podobném principu je postaven i hraný film Vánoční duch, taky docela pěkný.

5. místo - ROLNIČKY, KAM SE PODÍVÁŠ
Ou jééé, Arnold Schwarzenegger! U tohoto filmu zjihne snad každý. Starostlivý otec se snaží získat pro svého syna postavičku Turbomana, kterou jaksi nestihl koupit. Jenže postavička je absolutně beznadějně vyprodaná. Jestli ji nakonec sežene se dozvíte, když se na film podíváte. Je to jeden z těch super rodinných filmů. Rodina je základ.

6. místo - VÁNOCE NARUBY
Tak tenhle film je taky boží a plný naprosto absurdních situací. Vždycky se děsně směju. Tim Allen a Jamie Lee Curtis se domluví, že Vánoce stráví na cestách, protože jejich dcera se odstěhovala a nemají vlastně pro koho dělat hezké Vánoce. Jenže ouha... jejich dcera se jim na Vánoce chystá přivézt ukázat svého snoubence. Rodiče se snaží s pomocí sousedů uspořádat nezapomenutelnou vánoční párty na poslední chvíli. :D

7. místo - VÁNOČNÍ PRÁZDNINY
Vánoční prázdniny, to je film mého dětství. Díváme se na něj snad každý rok a s taťkou se vždycky náramně nasmějeme. Clark (v podání herce Chevyho Chase) je prostě naprosto dokonalý prototyp mouly, který všechno podělá. A co teprve jeho vypečená rodinka, která nakonec unese dokonce Clarkova šéfa, protože mu nedal vánoční prémie? Tato vánoční komedie je skoro stejně stará jako já (ba ne - je o rok mladší), ale pořád mě strašně baví!

8. místo - STŘIHORUKÝ EDWARD
Další film skoro stejně starý jako já. Ale vidět fenomenálního Johnnyho Deppa?! TO PROSTĚ CHCEŠ! Víc k tomuto filmu dodávat netřeba. :)

9. místo - ČTVERY VÁNOCE
Tenhle film mi trošku připomíná Vánoce naruby. Hlavní hrdinové také chtějí jet místo Vánoc na dovolenou, vlastně to tak udělali už třikrát, ale tentokrát jim odlet do slunné destinace překazí špatné počasí. Je to taková docela dobrá oddechovka s Vincentem Vaughnem a Reese Witherspoon.

10. místo - VESELÉ VÁNOCE, SANTA CLAUSI
V tomhle filmu hraje herečka Whoopi Goldberg. Její herecký výkon se mi líbil už v Sestře v akci. Tenhle film je taková příjemná oddechovka, kdy se z "nevěřícího Tomáše" stane Santa Claus. Jasně, je to typický americký film, ale těch českých vánočních moc není.

Všechny filmy vřele doporučuji. :) Doufám, že se vám mých TOP10 vánočních filmů líbilo. Napište mi, na jaké filmy se díváte nejraději o Vánocích vy a jestli jste všech mých 10 filmů znali. :)

Mějte se fajn! ♥

Andy

Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥