Zuřivá reportérka aneb Spolupráce s hudebním portálem MusicGate.cz

Ahoj! :)

Jak se vám daří? Jak jste si užili víkend?

Já jsem v pátek byla na pracovním srazu hudebního portálu MusicGate, se kterým jsem začala asi před 14 dny spolupracovat. Oslovil mě totiž šéfredaktor, kterého znám přes 10 let, zda bych nechtěla dělat reporty z koncertů a hlavně korekturu článků. Hudební portál MusicGate.cz funguje teprve kolem měsíce, takže budeme velice rádi, když nás podpoříte a budete nás pravidelně sledovat. :)

Novinky ze světa hudby přidáváme neustále i na Facebook.

Fajn den. ♥

Andy


Andy's diary

5 komentářů:

  1. Gratulace!! Těším se a určitě si přečtu tvé postřehy ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jé, to je naprosto skvělá zkušenost, gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je super práca :) gratulujem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji! :) Já jednou spolupracovala jako fotograf pro naše "místní rádio" :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju! Moc se těším na články! <3

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥