Cestovní hrnek od Zak!designs aneb "Čajový dýchánek na cestách"

Nazdárek! ☺

Jak se máte? Já pomalu, ale jistě vstupuji do posledního týdne školního roku 2016/2017. Dokonce i ve vzduchu je cítit, že se nezadržitelně blíží prázdniny! A prázdniny bez cestování? To by prostě nešlo! Kam se chystáte vy? Já letošní prázdniny strávím opět na letním dětském táboře. A mám pocit, že si s sebou potáhnu spoustu knih. Dostala jsem opět chuť na Harryho Pottera, protože tento můj oblíbený hrdina (jéééžiš, vždyť víte, že miluju Harryho Pottera ♥) slaví 20 let.

A jelikož jsem navíc tvor soutěživý, a dokonce se mi podařilo pár soutěží už vyhrát, rozhodla jsem se, že se zapojím do výzvy, která byla publikována na webu Blogerky.cz. Jednalo se o výzvu, ve které se mohly vyhrát produkty z e-shopu www.fotorada.cz, mezi nimiž byl i cestovní hrnek od Zak!designs. Zkusila jsem své štěstí a hle... Byla jsem vybrána k vyzkoušení. A jaký je můj nový cestovní hrnek, který se mnou a mými knihami pojede strávit 6 nádherných týdnů na táboře?


Tak v každém případě je zelený! ☺ Zelenou barvu mám moc ráda, navíc přesně tuhle zelenou mám na zdi v pokoji u našich, takže ve mně evokuje trošku nostalgie a asi mi vždycky bude připomínat můj báječný domov se skvělým rodinným zázemím. Do hrnku se vejde skoro půl litru nápoje. Záleží na každém, co si do něj dá... Může to být nápoj studený, který v letních měsících pomůže k chvilkovému osvěžení, ale také nápoj teplý, který vydrží v tomto hrnku teplý něco kolem hodinky, což je skvělé především v zimě. ☺ Není nic lepšího, než si na cestu do práce udělat horký čaj a upíjet ho, když venku mrzne, až praští. Hrnek je opatřen fungujícím zavíráním, takže nehrozí rozlití nápoje např. do tašky. Skvělé je také to, že se hrnek může mýt v myčce. Jupííí!


Cestovní hrnek seženete na e-shopu www.fotorada.cz za 259,- Kč a dokonce v několika barvách (kromě zmiňované zelené také např. v růžové, modré, bílé, černé, červené a také oranžové "Coral").

A co vy? Už máte ten svůj? Jakou barvu byste si vybrali vy?


Všichni si užívejte letní pohody někde u vody a nezapomeňte na dodržování pitného režimu! ☺

Vaše Andy ♥

Andy's diary

3 komentáře:

  1. Na cestovni hhrrnnky keepcupy tumblery termosky apood jsem ujeta mamjich doma milion. Takze tenntto by se mi samozrejme takky libil :D ta zelena je super.

    OdpovědětVymazat
  2. Pár cestovních hrnků jsem měla, ale nevím, čím to bylo, vždycky mi někde vytekl.. :D Takže teť už na vše používám takovou tu termosku s brčkem.. (skvělé maskování alkoholu v mhd mimochodem :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Velka gratulace, ten by se mi úplně hodil :D jen ne v té zelené :D

    Katy - Bilbovy knihy

    http://bilbovy-knihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥