Vysněný čtecí koutek od Biano.cz a Martinus.cz

Po delší době vás zdravím! ☺

Nedávno mě oslovila paní Kateřina Fialová z Biano.cz, zda bych se nechtěla zapojit do knihomolské soutěže o čtecí koutek s knihovnou a křeslem dle vlastního výběru v celkové hodnotě až 50 tisíc Kč. Jelikož knihy miluji a není jich nikdy dost, nová knihovna by se mi rozhodně hodila. ☺ Rozhodla jsem se tedy zkusit své štěstí.

Biano.cz pořádá soutěž ve spolupráci s internetovým knihkupectvím Martinus.cz, které věnovalo do soutěže poukázky na knihy.

V mém čtecím koutku rozhodně nesmí chybět knihovna a pohodlné křeslo. Vybrala jsem si následující.

1. KNIHOVNA

Na stránkách jsem si vybrala dva druhy knihovny. 

Rozhodla jsem se pro atypickou knihovnu Melody, která mě zaujala svým designem poliček. Mám ráda různé netradiční věci a tato knihovna naprosto splňuje moje očekávání. Je sice dražší, stojí 51 091,- Kč, ale designově je naprosto boží.


Druhá knihovna je podobně atypická. Jedná se o knihovnu Jitona Particle z dřevotřísky v dekoru bílého lamina. Knihovna stojí 7 499,- Kč.


2. KŘESLO

Jak jsem již psala, mám ráda netradiční věci. Takovou výjimečnou věcí je i pestrobarevné křeslo Sinkro Piume ve výrazném designu. Křeslo stojí 7 999,- Kč. 


A jakou knihu bych si ve svém čtecím koutku přečetla? Tak určitě by jednou z nich byla novinka Sníh nebo Popel od autorky Sary Raaschové.


Anotace: Dívka se zlomeným srdcem a nelítostná bojovnice. Před šestnácti lety bylo zničeno Zimní království a jeho území dobylo Jaro. Pobili královskou rodinu a obyvatele uvěznili. A v tu chvíli vyprchala ze Zimy všechna magie… Nyní je jedinou nadějí tohoto království osm přeživších, kterým se podařilo utéct a kteří čekají na svou příležitost. Chtějí získat zpět své království a magii. Meira je jednou z nich. Celý život prožila jako uprchlík, nepoznala své rodiče a generál Zimy ji vychoval jako válečnici. Avšak i jako nelítostná bojovnice se zamilovala… A zamilovala se do nepravého, do budoucího krále Zimy Mathera. I se zlomeným srdcem je ale rozhodnutá udělat cokoli, aby její království získalo svobodu. Když uprchlíci zjistí, kde je ukrytý magický medailon patřící bývalé královně, Meira se ho pokusí získat. A vstoupí do světa boje o moc, temné magie, ale i dvorských intrik a velkých plesů, v němž jednoho dne zjistí, že její osud nikdy nebyl v jejích vlastních rukou.

Kniha rozhodně putuje do mého wishlistu. ☺

A jakou knihovnu a křesílko byste si vybrali vy? Jakou knihu byste si přečetli jako první?

Děkuji Biano.cz a Martinus.cz za možnost zapojit se do soutěže. ☺

Andy's diary

3 komentáře:

  1. Ty knihovny jsou moc pěkné :) a ta kniha také vypadá dobře

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě křeslo, které jsem už viděla na jednom blogu v modrém, to by se mi hodilo do knhovny více, ale obě jsou prostě krásné. Myslím, že by mohly být i pohodlné, ale to se musí vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  3. To kresloo je super. Ja bych teda aale chtela jjesste vetsi :D

    OdpovědětVymazat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥