Recenze produktů firmy Naturhouse + SOUTĚŽ o některé z produktů

Zdravím vás, moji milí čtenáři! ☺

Nedávno mě oslovili s nabídkou spolupráce s firmou Naturhouse. V rámci této spolupráce jsem dostala k dispozici produkty této firmy, která byla založena v roce 1992 ve Španělsku a nyní provozuje téměř 2262 dietetických center ve 32 zemích světa. V České republice je k dispozici 91 poboček. Firma však myslela i na mé báječné čtenáře a některé produkty poslala ve více kusech, proto si o ně budete moci zasoutěžit.

Byla jsem trošku skeptická, protože jsem vyzkoušela spoustu produktů, které mě bohužel o svých účincích nepřesvědčily. Rozhodla jsem se, že však nebudu házet všechny produkty do jednoho pytle a vyzkouším, jaké jsou produkty od Naturhouse. Chtěla jsem se zaměřit především na nutriční hodnoty, na poměr tuků, sacharidů a bílkovin. A jak produkty dopadly? Pojďme se na to podívat.

1. SUCHARY FIBROKI SE SEZAMOVÝMI A LNĚNÝMI SEMÍNKY

Nutriční hodnoty (na 100 g):
  • Energetická hodnota: 1642 kJ / 386 kcal
  • Tuky: 8,5 g
  • Sacharidy: 57,4 g / z toho cukry: 6,4 g
  • Bílkoviny: 13,5 g
Suchary jsou výbornou alternativou běžného pečiva. Balení (260 g) obsahuje celkově 34 sucharů. Chuťově jsou velmi dobré. Pokud si je dáte např. se šunkou či cottage sýrem a zeleninou, máte skvělou snídani nebo svačinku. Myslím, že ani hodnoty nejsou nějak extra šílené, ale nejsem odborník, takže tomu moc nerozumím.



2. SUŠENKY FIBROKI (3 druhy - Rolin, Cacao a 5 obilovin)

Nutriční hodnoty (na 100 g) - Rolin:

  • Energetická hodnota: 2127 kJ / 510 kcal
  • Tuky: 28,7 g
  • Sacharidy: 51,9 g / z toho cukry: 16,2 g
  • Bílkoviny: 7,3 g
Nutriční hodnoty (na 100 g) - Cacao:

  • Energetická hodnota: 2044 kJ / 490 kcal
  • Tuky: 25 g
  • Sacharidy: 51 g / z toho cukry: 21 g
  • Bílkoviny: 9,1 g
Nutriční hodnoty (na 100 g) - 5 obilovin:

  • Energetická hodnota: 2125 kJ / 509 kcal
  • Tuky: 26 g
  • Sacharidy: 56 g / z toho cukry: 19 g
  • Bílkoviny: 9,2 g
Každé balení obsahuje 3 menší balíčky sušenek. Všechny 3 druhy chutnají velmi dobře, je to trošku zdravější varianta obyčejných sušenek. Bohužel se vzhledem k množství cukrů nemůžou konzumovat denně, ale jednou za čas, proč ne...



3. VLOČKY Z OVESNÝCH OTRUB FIBROKI

Nutriční hodnoty (na 100 g):

  • Energetická hodnota: 1662 kJ / 499 kcal
  • Tuky: 6,5 g
  • Sacharidy: 72 g / z toho cukry: 11 g
  • Bílkoviny: 7,4 g
Balení obsahuje 245 g. Čekala jsem, že vločky budou chutnat uměle. Jejich chuť mě docela příjemně překvapila, jsou takové lehce nasládlé. Super jsou třeba s bílým jogurtem a ořechy.


4. VLÁKNINA FIBROKI

Nutriční hodnoty (na 100 g):

  • Energetická hodnota: 1326 kJ / 317 kcal
  • Tuky: 3 g
  • Sacharidy: 42 g / z toho cukry: 18 g
  • Bílkoviny: 13 g
  • Vláknina: 35 g
Vláknina je doplňkem stravy. Jedná se o balení 250 g malých "granulek". Doporučené množství jsou 4 lžíce denně. Vláknina má přispívat ke zrychlení metabolismu. Granulky se dají konzumovat třeba s jogurtem nebo mlékem.


5. KOKTEJL S VANILKOVOU PŘÍCHUTÍ SLIMBEL SYSTEM 

Nutriční hodnoty (na 100 g):

  • Energetická hodnota: 1589 kJ / 376 kcal
  • Tuky: 4,4 g
  • Sacharidy: 56 g / z toho cukry: 41 g
  • Bílkoviny: 25 g
Jedna krabička obsahuje 5 pytlíčků, z čehož 2 pytlíčky by měly nahradit jedno hlavní jídlo denně. Obsah pytlíčku se má rozmíchat ve 200 ml vody nebo odtučněného mléka. Koktejl je chuťově moc dobrý, žádná umělotina, jak jsem předpokládala, co mě ale zklamalo je obsah cukrů, který je velmi vysoký.



6. PROTEINOVÁ TYČINKA SLIMBEL SYSTEM - JABLEČNÁ

Nutriční hodnoty (na 100 g):

  • Energetická hodnota: 1640 kJ / 390 kcal
  • Tuky: 12,5 g
  • Sacharidy: 40,5 g / z toho cukry: 22,8 g
  • Bílkoviny: 26,5 g
Jedna proteinová tyčinka má 44 g, dvě tyčinky by měly nahradit jedno jídlo. Tyčinka je v bílé polevě a má jablečnou příchuť. Chuťově je celkem dobrá, výživové hodnoty by však mohly být o něco lepší.


7. MERUŇKOVÁ MARMELÁDA DIETESSE.3

Nutriční hodnoty (na 100 g):

  • Energetická hodnota: 443 kJ / 104 kcal
  • Tuky: 0 g
  • Sacharidy: 25 g / z toho cukry: 23,8 g
  • Bílkoviny: 0,5 g
Marmeláda obsahuje kousky meruněk a chuťově je velmi dobrá. Zkoušela jsem ji na palačinky a musím říct, že byly famózní. Sice marmeláda obsahuje celkem dost cukrů, ale jednou za čas to neuškodí. Určitě doporučuji vyzkoušet.


Celkově musím říct, že produkty nedopadly úplně nejhůř. Některé jsou na tom výživově lépe, jiné trošku hůř, celkově jsem však celkem spokojená hlavně s jejich chutí, která mě velmi mile překvapila.

A abyste nebyli o vyzkoušení těchto výrobků ochuzeni, mám pro vás soutěž o některé z nich. Jeden z vás vyhraje produkty na fotografii níže. Pravidla soutěže najdete pod fotkou.


Pravidla soutěže:

1. Sleduj můj Instagram.
2. Sdílej moji soutěžní fotku na svém Instagramu s hashtagem #soutezimsandysdiary a na fotografii mě označ.
3. Soutěž končí 30. 9. 2017 ve 23:59. Následující den vylosuji a zveřejním jednoho výherce na Instagramu.

HODNĚ ŠTĚSTÍ A FAJN DEN. ☺

Vaše Andy

Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥