Christmas Wishlist aneb Co bych si přála (nejen) k Vánocům?

Ahoj! :)

Dnes je první adventní neděle, za 3 týdny jsou tu Vánoce a já přemýšlím, co bych vlastně chtěla najít pod vánočním stromečkem. Bohužel jsem už dost stará, takže nadělit mi něco, co mě potěší, opravdu není jednoduché. :) Zároveň mám celkem problém vymyslet dárky pro své blízké, ale letos se to sešlo tak, že už mám vlastně skoro všechny dárky doma! Nechápu to, protože já jsem ta, která dárky kupuje zásadně na poslední chvíli. :D Je mi jasné, že většinu dárků pod stromečkem stejně nenajdu, protože moje požadavky jsou až "nereálné". Ale nic jiného momentálně nepotřebuji, takže vlastně nejvíc šťastná stejně budu, když se u vánočního stromečku sejdeme celá rodina ve zdraví. ♥

A co bych si přála najít pod vánočním stromkem (nebo třeba někdy dostat k narozeninám)?

1. KNIHY
Jak víte, jsem na knihy ujetá... :) A proto si celoročně dělám seznam knih, které bych chtěla dostat - mám profil na www.databazeknih.cz a můj seznam najdete TADY. A jaké knihy bych si přála? Tak především jsou to fantasy knihy - tentokrát mě zaujala série Havraní kruhy (Ódinovo dítě, Plíseň, Síla) a kuchařky (hlavně ta od My cooking diary).

2. COKOLIV S TÉMATIKOU HARRYHO POTTERA
Že jsem blázen do Harryho Pottera, jistě víte... Takže cokoliv s motivem HP prostě musí být moje! ♥

3. ROBOTICKÝ VYSAVAČ
Také tak nesnášíte úklid? :D Když jsem ještě bydlela v Plzni se spolubydlící Jančou, uklízela za nás "Popelka" (robotický vysavač iRobot Roomba). To bylo naprosto boží. Od té doby toužím po robotickém vysavači. Líbí se mi třeba TENTO.

4. FOTOAPARÁT S MOŽNOSTÍ NATÁČET VIDEA
Neustále mě bombardujete zprávami (především na Instagramu), ať začnu natáčet videa na Youtube. Zjistila jsem, že i kdybych chtěla, vlastně nemám moc na co, aby ta videa za něco stála. :) A tak mám zálusk na fotoaparát. Líbí se mi třeba Canon EOS 1300D.

5. KOSMETIKU
Jako každou ženu mě samozřejmě potěší kosmetika. Ať už se jedná o sprchové gely, šampony, tělová mléka, nebo třeba klasickou kosmetiku jako řasenky, make-up, pudry, rtěnky apod. :) Hodně mě baví kosmetické balíčky od Yves Rocher.

6. ZDRAVÉ POTRAVINY
Poslední dobou miluju různé RAW tyčinky, proteinové tyčinky apod. Chtěla bych taky vyzkoušet třeba Proteinelu, Zero Topping Syrup, Flavdrops nebo něco podobného. :)

7. SVÍČKY OD YANKEE CANDLE NEBO KRINGLE
Líbí se mi vonné svíčky, ale bohužel některé z nich jsou až moc drahé. Škoda... Jednou bych chtěla vyzkoušet třeba Yankee Candle (Vanilla Cupcake, Cinnamon, Gingerbread nebo něco podobného) a rozhodně nutně musím vyzkoušet svíčku od Kringle s vůní Christiana Greye - TADY. ♥

8. SPORTOVNÍ OBLEČENÍ A VYBAVENÍ
Poslední dobou jsem začala sportovat, takže bych potřebovala novou sportovní podprsenku, nějaké legíny, tričko nebo třeba nové tenisky. Určitě bych taky upotřebila činku s nastavitelnou vahou. :) Od mamky jsem už předčasně dostala permanentku na K2hiking (více o cvičení ZDE).

9. SADU NÁDOBÍ DO KUCHYNĚ
Jelikož jsem ve své domácnosti prozatím sama, moje sada nádobí není nijak velká. Čítá celkem 2 hrnce a 1 rendlík, 2 pánvičky, sadu talířů, hlubokých talířů a misek (po 6 kusech) a pak samozřejmě nějaké mísy apod. Každopádně bych upotřebila ještě nějakou sadu hrnců. :) Neplést s hrnky, těch mám asi milion. :D

A co si přeje vy? Napište mi do komentáře.

Užívejte prosinec. Příjemný advent! ♥

Andy

Andy's diary

3 komentáře:

  1. Ahoj, u me na prvnim miste na Wishlistu je tato toaletka - https://www.nabytek-bmark.cz/loznice/toaletni-stolky/toaletka-grenada-g47-latte.html uz to jeziskovi naznacuji vice jak tri mesice, tak doufam, ze bude stedry a vyslysi me prani ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Andy ♥ Na Harryho jsem se dívala včera, dávali v telce :D mě by také potěšil balíček zdravých dobrot :) jestli můžu doporučit, proteinellu si udělej domácí, syrupy jsou chemická kejda a flavdrops mám ráda, ale hodně to pak ovlivňuje chuťová buňky :/ :D jinak oblečení na cvičení mám ráda z Lídlu :) já si přeju fitness hodinky, závaží na kotníky, toustovač 3v1, oblečené a nějaké zdravé dobroty :))

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥