Moje cíle v roce 2018

Krásný nový rok, vážení. ♥

Rozhodla jsem se vydat první článek tohoto roku. Protože si většina lidí dává nějaká předsevzetí, rozhodla jsem se, že ani já nezůstanu pozadu.

V loňském roce se mi podařilo:

  • pravidelným cvičením zhubnout 7 kg. (Letos pokračujeme!)
  • přečíst 13 knih.
  • začít spolupracovat se spoustou firem. Moc děkuji! ♥
  • začít pracovat pro hudební server Musicgate.cz.
  • 2x se vidět s přáteli, kteří bohužel bydlí hodně daleko.
  • žít kulturou - vidět poslední koncert Linkin Park v ČR, navštívit festival Mezi ploty v Bohnicích, chodit pravidelně do divadla a kina.

Mám pár cílů, které si chci splnit i tento rok. Své cíle jsem dost oproti jiným letům zredukovala, ale i tak jich je poměrně dost. Pojďme se na ně podívat.

Začátek: 1. 1. 2018
Konec: 31. 12. 2018

SPLNĚNO: 1,5/30

Moje tělo, zdravá strava:
1. Zhubnout 5 kg
2. Zhubnout 10 kg
3. Zhubnout 15 kg
4. Zhubnout 18 kg (Je rok 2018, ne? ☺)
5. Pít alespoň 2 litry vody a neslazeného čaje denně
6. Jíst denně zeleninu
7. Konzumovat alkohol jen ve výjimečných případech (oslava, posezení s přáteli) a v omezeném množství
8. Víc pečovat o své tělo (krémy, čištění obličeje, pleťové masky apod.)

Cvičení:
9. Jít 50x na K2hiking (16/50)
10. Přihlásit se na běžecký závod na 5 km
11. Cvičit alespoň 3x týdně

Práce, vzdělání:
12. Začít se více učit angličtinu, abych se alespoň trošku domluvila
13. Začít se učit italštinu nebo francouzštinu
14. Naučit se pořádně pracovat s temperami, akrylovými barvami
15. Přihlásit se na nějaký kurz

Blog:
16. Mít 5000 zhlédnutí blogu
17. Mít 8000 zhlédnutí blogu

Ostatní:
18. Jít do ZOO
19. Jít 5x do kina (2/5)
20. Jít 5x do divadla (0/5)
21. Napsat vlastní knihu a pokusit se najít nakladatelství, které ji vydá
22. Přečíst alespoň 40 knih (1/40)
23. Namalovat alespoň 5 obrazů (0/5)
24. Pořádně uklidit celý byt (včetně šuplíků a skříněk v obýváku, skříní v pokoji a v ložnici) a zbavit se zbytečností
25. Jezdit alespoň 1x za dva měsíce za přáteli do Plzně
26. Víc cestovat (výlety na zámky, hrady apod.)
27. Ušetřit si na dovolenou (Anglie, Francie, Itálie, Španělsko)
28. Jet na hory a naučit se lyžovat
29. Za každý splněný cíl dát do kasičky 20 Kč
30. Za ušetřené peníze si koupit něco pěkného na sebe


Andy's diary

2 komentáře:

  1. To jsou opravdu nádherná předsevzetí! :) Přeji ti, aby se ti jich co nejvíce splnilo! A pokud napíšeš a vydáš knihu, určitě si ji hned koupím a přečtu :)

    OdpovědětVymazat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥