Knižní přírůstky #3

Ahoj! :)

V dnešním článku bych vám chtěla představit knihy, které přibyly do mé knihovničky na přelomu února a března. :) Je jich celkem devět. Dvě knihy jsem dostala jako dárek, dvě knihy jsem si koupila od kamarádky tzv. "z druhé ruky" a zbylé knihy byly pořízeny jako nové - na internetu nebo v kamenném obchodě.


1. J. K. ROWLINGOVÁ - FANTASTICKÁ ZVÍŘATA A KDE JE NAJÍT
Po této úžasné knize jsem pokukovala v knihkupectví pokaždé, když jsem do něj zavítala. Kniha autorky J. K. Rowlingové obsahuje nádherné ilustrace Olivie Lomenech Gillové. Vydalo ji nakladatelství Albatros. Kniha je takovou encyklopedií různých tvorů z kouzelnického světa Harryho Pottera. Je to fiktivní učebnice, kterou napsal Mlok Scamander. Nakonec jsem knihu dostala opožděně k Vánocům od kamaráda, se kterým se moc nevídám. :) Mám neskutečnou radost! ♥ Kniha je v prodeji za cca 399,- Kč.


2. KAROLÍNA KATCHABA HRUBEŠOVÁ - NEBOJTE SE JÍST - A HUBNOUT!
Káju sleduju už nějaký ten pátek na Facebooku. Její skupina je motivační a pomohla zhubnout už spoustě lidí - žen i mužů. Když jsem se dozvěděla, že Kája vydává svou knihu s recepty a radami, řekla jsem si, že ji prostě musím mít. Dlouho jsem otálela, než jsem si knihu pořídila, ale musím říct, že se mi na první pohled líbí. Knihu seženete v knihkupectví Kosmas za 359,- Kč.

3. TRACI CHEE - ČTENÁŘKA
Když jsem poprvé na internetu narazila na tuto knihu, ještě nebyla vydaná. Přečetla jsem si anotaci a okamžitě mě upoutalo téma knihy. Zasedla jsem k počítači a knihu si objednala ještě před vydáním. Momentálně ji mám rozečtenou. Kniha vypráví příběh, ve kterém vystupuje dívka Sefia. Nosí v batohu Knihu, ale neumí číst. Čtení je totiž výsadou těch nejmocnějších. Sefia pátrá po své tetě Nin, která byla unesena. Jsem zvědavá, jak vše dopadne. Kniha stojí 349,- Kč.


4. SIRRI PETTERSEN - ÓDINOVO DÍTĚ
Tuto knihu jsem si přivezla z dámské jízdy s mamkou. Byly jsme v Plzni v Olympii a navštívily jsme moji skvělou kamarádku Luc (sleduj její Instagram) v knihkupectví, kde pracuje. Samozřejmě jsme si odtamtud odnesly tři knihy - mamka dvě a já právě Ódinovo dítě, po kterém jsem už dlouho pokukovala a mamka mi knihu prostě koupila. Jen tak... ♥ Je skvělá... mamka! Kniha bude snad také.  Vypráví příběh Hirky, která je jiná než všichni ostatní, nemá ocas a je pouhým člověkem. :) Kniha stojí běžně 349,- Kč.

5. EVŽEN BOČEK - POSLEDNÍ ARISTOKRATKA, ARISTOKRATKA VE VARU
Tyto dvě knihy jsem si vyzvedla u našich. Nechala mi je tam kamarádka Martinka, která je chtěla prodávat. :) O knihách Evžena Bočka jsem četla samá superlativa, takže když jsem viděla, že Marťa prodává obě dvě knihy dohromady za 220,- Kč, neváhala jsem a napsala jí, že je beru. :) A tak je mám! Knihy jsou vtipným deníkem Marie Kostkové z Kostky, potomka šlechtického rodu.

6. KAREL HAVLÍČEK BOROVSKÝ - KŘEST SV. VLADIMÍRA, KRÁL LÁVRA, TYROLSKÉ ELEGIE, EPIGRAMY
Nádhernou malou knihu české klasiky Karla Havlíčka Borovského jsem si přinesla z Levných knih. Nakupuji tam hrozně ráda, protože tam mají poklady za směšně nízké ceny. Tento výbor díla K. H. Borovského stál 69,- Kč. Neskutečné! Krále Lávru miluju už od střední školy. Kniha je navíc provázena ilustracemi Josefa Lady. ♥

7. VIKTOR DYK - KRYSAŘ
Další českou klasikou, kterou jsem si z Levných knih odnesla, je Krysař spisovatele Viktora Dyka. Na základě knihy vzniklo několik filmových adaptací a dokonce český muzikál pod taktovkou Daniela Landy. Kniha stála opět 69,- Kč. :)

8. ALOIS A VILÉM MRŠTÍKOVÉ - MARYŠA
Co vám budu povídat. Maryšu miluju od té doby, kdy ji moji žáci 9. ročníku hráli jako divadelní představení na rozloučenou se základní školou. Divadelní představení bylo naprosto dokonalé. Od té doby nedám na tuto českou klasiku dopustit, proto v mé knihovně rozhodně nesmí tato kniha chybět. V Levných knihách ji pořídíte za neuvěřitelných 69,- Kč. :)


Nebojte! Dorazil mi další balík knih, takže se brzy můžete těšit na další přírůstky. :)

Mějte se krásně a čtěte! ♥

Andy

Andy's diary

4 komentáře:

  1. Fantastická zvířata se chystám si už nějakou dobu přečíst :) jinak Krysaře jsem četla, to je taková klasika :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, pro mě je to teda hooodně knížek během dvou měsíců. Na Maryše jsem také byla na divadelním představení :) Ale já na tu klasiku moc nejsem. Káju znám, byla jsem u ní ve skupině, ale je mi hrozně nesympatická. Kdykoliv jsem se snažila pomoc (ano dala jsem odkaz - většinou na sálodlouhý článek), vše bylo smazáno a nakonec i já O.o Nojo, svět jde dál :) Budu se těšit na recenze ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc mě oslovila právě Čtenářka, jsem zvědavá, co na ni řekneš! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc mě zaujala kniha ÓDINOVO DÍTĚ, už jsem po ní v obchodě pokukovala a vypadá skvěle:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥