Uchované vzpomínky aneb Jak jsem nechala Julince vyrobit fotoknihu!

Ahoj! ♥

Dlouho jsem přemýšlela nad tím, že bych nechala udělat Julince nějakou fotoknihu, aby měla památku na první okamžiky svého života. Proto jsem byla nadšená, když mě oslovili z e-shopu tiskařík.cz s nabídkou spolupráce. Tento e-shop se zabývá nejen tvorbou fotoknih, ale v jejich nabídce nesmí chybět také další produkty z vlastních fotografií. Jedná se např. o kalendáře, obrazy, hrnky, pexesa, milníkové kartičky nebo třeba ročenky.


Vybrala jsem si fotoknihu s pevnými deskami v provedení exclusiv lay-flat. Fotky vypadají naprosto skvěle, kniha je natištěna na vysokogramážním lesklém papíře. Výroba trvala asi týden a kniha navíc přišla moc hezky zabalená. 


Tvorba fotoknihy je naprosto jednoduchá. Probíhá pomocí editoru, kde si můžete navolit počet fotografií na dvojstraně. Fotografie samozřejmě můžete doplnit vlastním textem.






Já i Libor jsme naprosto nadšeni a už se těšíme, až fotoknihu budeme moci ukázat Julinčiným babičkám a dědečkům. ☺ 

Pokud tedy nevíte, kde nechat vyrobit fotoknihu nebo jiný produkt z vlastních fotek, tiskařík.cz je jasná volba.

Moc děkujeme za nádhernou knihu plnou vzpomínek. ☺

Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥