15. října 2016 - Jsem flákač.

Zdravím. :)


Tak jak jste se dneska měli? :) 

Je sobota a já jsem ji celou proflákala. Budík jsem měla na 8:00, protože jsem si hned po ránu chtěla zacvičit. Bohužel jsem nějakým nedopatřením budík vypnula a vstávala jsem až v 10:15! :D Chápete to? Už dlouho jsem nevstávala takhle pozdě. Na cvičení jsem však nezapomněla a ihned po probuzení jsem si nechala dát do těla od úspěšné cvičitelky Jillian Micheals. Zacvičila jsem si level 1 jejího programu 30 Day Shred. Zatím mám za sebou 3. cvičící den 1. levelu. Ráno jsem myslela, že to nezvládnu, protože mě po včerejšku bolelo celé tělo, ale zvládla jsem to. Mám ze sebe radost.

Jinak jsem celý den naprosto fenomenálně proflákala. Zabývala jsem se vytvářením vzhledu tohoto blogu, potom jsem si uvařila k obědu bezlepkové těstoviny s kuřecím masem a sýrovou omáčkou a zase se flákala. Jsem prostě flákač. :) Odpoledne jsem mrkla na film The Ugly Truth (v češtině Chceš mě, chci tě), jeden z mých oblíbených filmů. Přijde mi, že den utekl strašně rychle. Vůbec nic jsem nestihla. K večeři jsem si udělala zeleninový salát s kuřecím prsem a medovo-hořčičnou zálivkou. :) Recept na ni již brzy tady na blogu.

Teď přišel čas na mého oblíbeného Harryho Pottera. Vůbec mi nevadí, že jsem měla asi před 14 dny HP maraton. 

Hezký večer všem. :) Zítra se snad zase ozvu.

Andy

Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥