18. října 2016 - První výběh v tomto školním roce.

Zdravím! :) Jak si užíváte nový týden? Já myslím, že já plnými doušky.

Včera jsem byla na školení v Praze a poznatky ze školení jsem hned dnes v práci mohla krásně zužitkovat. Prostě paráda. Ale včerejšek je už pasé... :)

V práci se dnes nic zvláštního nestalo. :) Po práci jsem šla vyrabovat Tesco a koupila jsem si spoustu proteinových a raw tyčinek bez lepku a dokonce bezlepkové pohankové müsli. Tak jsem na něj moc zvědavá. 

Bohužel jsem zjistila, že jsem si ráno zapomněla z mrazáku vyndat maso, a tudíž nemám doma nic k obědu, takže jsem musela vzít útokem "Číňany" v Tescu. Sešla jsem se tam se spolužačkou ze střední, celé odpoledne jsme prokecaly, zjistily jsme, že jsme maturovaly vlastně už před 9 lety!!! Pane bože, to je mazec! Strašně to všechno letí. Ale dost nostalgie!

Míša mě opustila kolem šesté večerní a já se rozhodla, že se nebudu flákat a půjdu si zaběhat. Měla jsem pocit, že umřu, ale nakonec jsem uběhla 2,44 km. :) Mám ze sebe fakt radost. A co jste dnes pro své tělo udělali vy? Pochlubte se!

Před chvílí jsem dofutrovala večeři - zeleninový salát se dvěma vejci a lžící majonézy light. Hoďte mi nějaký tip na zdravou, ale chutnou večeři, prosím.

Mějte se fajn a užívejte večera.

Andy



Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥