22. října 2016 - Shrnutí uplynulého pracovního týdne.

Ahoj! :)

Já vím, zanedbávám psaní na blog, ale prostě jsem nějak neměla čas. Jak proběhl můj zbytek týdne? Docela na pohodu, i když jsem dost vyčerpaná. 

V práci se nic moc zvláštního nedělo, až na středu, kdy mi v jedné třídě přivodili žáci brutální záchvat smíchu. Znáte takové to video, ve kterém se začne smát jeden chlap nad knihou v metru a najednou se směje celé metro s ním? Tak přesně takovou vlnu spustila jedna dívka v 7. třídě, pak se strašným ďábelským smíchem zasmál jeden chlapec a to byla konečná. Asi půl hodiny jsme se všichni smáli jako blázni. :) Ale zase musím říct, že jsme si smíchem prodloužili život.

Jinak zbytek pracovního týdne proběhl normálně. A sobota? :) Od rána se jen válím a flákám. K snídani jsem si udělala ovesný mugcake plněný lžící Nutelly a politý ovocem (rybízem a ostružinami). K tomu jsem si dala ještě zbytek banánu. Celý den jsem koukala na 2. sérii seriálu Once Upon A Time (Bylo, nebylo). K obědu jsem si upekla kuřecí stehno a uvařila bezlepkové kukuřičné těstoviny, k tomu jsem si udělala zeleninový salát. :) 

K večeru jsem se rozhodla, že půjdu alespoň běhat, protože válení bylo už dost. Uběhla jsem 2,4 km. Mám fakt radost. K večeři jsem si po přiběhnutí dala kuřecí stehno a trošku bezlepkových těstovin, ale hlavně jsem se dívala na svého oblíbeného Harryho Pottera. :)

A jak jste prožili dnešní den vy? Mějte se báječně.

Andy

Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥