23. října 2016 - Potěšující zpráva.

Ahoj moji milí,

tak jak jste si užili neděli? :) Já jsem dnes opět vstávala ve čtvrt na jedenáct. :D Nechápu. Asi jsem po týdnu v práci tak unavená, že o víkendu takhle odpadám.


Jinak jsem dnes po obědě byla pomáhat kolegovi v galerii s instalací výstavy žákovských prací. Dopadlo to docela dobře. Kolem 17:00 jsem dorazila domů a rozhodla jsem se, že si rovnou půjdu zaběhat. A tak jsem se převlékla a vyrazila. Běžela jsem svoji klasickou trasu, ale dneska to po včerejšku šlo nějak ztuha. Nakonec jsem to celkem zvládla, uběhla jsem 2,51 km. Prostě musím vytrvat. Snažím se řídit heslem:

"Věř, běž, dokážeš!"

A tak jsem běžela a běžela, až jsem si natáhla sval na noze. :D Snad to do zítra bude lepší. Už je to celkem v pohodě, ale nikdy nevíte.

Jinak mi dneska přišla strašně potěšující zpráva od kamarádky. Psala mi: "Ahojky Ájo, včera jsme jeli s mužem domů a ty jsi akorát běžela kolem nás. Musím ti říct, že jsi krásně zhubla, jak to děláš, prosím tě?" Málem jsem se radostí zbláznila. :) Tak snad to půjde i nadále takhle dobře. Děkuji všem za podporu.

Teď si jdu dát sprchu a k večeři zeleninový salát s vajíčky a kotel čaje. :) Mějte se fajn! Hezký večer.

Andy

Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥