24. listopadu 2016 - Rekord pokořen!

Zdravím všechny své příznivce! :)


Jak se dnes máte? Já vím, strašně to tu zanedbávám, ale slibuji, že se polepším. Fakt! Opravdu! Mám toho teď poslední dobou nějak hodně. Spousta opravování, k tomu doučování. Takže si potřebuju každý den pořádně odfrknout. Parádní relax je pro mě v současné době běh. Pamatuji si, jak jsem ho na základní škole nesnášela. :D Ale teď mě to neuvěřitelně baví a strašně nabíjí energií. Bezvadně si u toho provětrám hlavu a pomalými krůčky se lehce zlepšuju. :) Dneska jsem zase dala svůj rekord na 3 km - 25 minut, 56 sekund. Mám ze sebe radost. Zase jsem si ověřila, že platí motto - "Když si myslíš, že už nemůžeš, můžeš ještě 2x tolik!" :) Jinak ještě navíc jedeme s kamarádkou soutěž, která z nás každý den udělá víc dřepů. :) Jak mi to jde, můžete sledovat vpravo v sekci "Tento týden odcvičeno" tady na blogu.

Jinak bych se pomalu měla začínat chystat na Vánoce, už se to blíží. Tak asi v sobotu vyrazím alespoň na zahájení adventu na náměstí, abych se trošku navnadila. :) Dárky zase budu shánět 14 dní před Vánoci, jako obvykle. .) Máte nějaký tip na dárky pro rodinu? Hlavně mi jde o dárek pro taťku, pro toho mě nikdy nic nenapadá. :D

Taky budu muset příští víkend začít péct sušenky na vánoční jarmark do školy. Teď o víkendu se chystám na úklid bytu a musím vyrobit nějaké náušnice, aby bylo co prodávat. :) Máte nějaký další tip na to, co by se dalo prodávat na jarmarku? Věnce rovnou zavrhuji, ty lidem moc "nevoní".

No, já se jdu nadlábnout, ještě něco málo opravím a půjdu spát. :)

Mějte se fajn! Zase se ozvu.

Andy

Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥