Knižní recenze - V. Roth: Rezistence

Název: Rezistence

Originální název: Insurgent

Autorka: Veronica Roth

Žánr: sci-fi

Rok vydání: 2012

Nakladatelství: CooBoo

Počet stran: 352

O ČEM KNIHA JE: Kniha navazuje na 1. díl, Divergenci. Život ve frakcích už není tak jistý a nikdo neví, na čí straně by měl stát. Tris a Čtyřka společně bojují proti Sečtělým a jejich vůdkyni Jeanine Matthews. V knize se překvapivě objevuje postava Evelyn, matky Tobiase (Čtyřky), která je vůdkyní Odpadlíků, skupiny lidí, kteří byli vyřazeni ze svých frakcí. Tobias žil až dosud v přesvědčení, že jeho matka je mrtvá. Tris má však na Evelyn svůj názor - nezamlouvá se jí a nevěří jí. V této sérii se Tris se Čtyřkou neustále hádají kvůli malichernostem. Tris nakonec skončí v zajetí Sečtělých, kteří na ní zkouší různé pokusy, protože je divergentní. Celá kniha vrcholí překvapivým závěrem.

MŮJ NÁZOR: Na druhou knihu této knižní série jsem se vrhla ihned po přečtení té první. Vůbec jsem nelitovala. I druhý díl je velmi napínavý a myslím si, že v něm bylo daleko víc akce a nebezpečných situací než v prvním díle. Bála jsem se, aby mě náhodou druhý díl nebavil méně, protože jsem všude četla negativní ohlasy a recenze, ale opak byl pravdou. Kniha je stejně - možná o krapítek víc - napínavá jako první díl, styl psaní autorky je prostě boží. Na třetí díl se teprve chystám, ale už teď se moc těším. Tato knižní série je prostě boží. :)

HODNOCENÍ: 95 %

Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥