Happy Birthday aneb 1. narozeniny mého blogu + INSTAGRAMOVÁ SOUTĚŽ - UKONČENÁ!

Zdravím vás!

A je to tady! Dnes je to přesně rok, kdy jsem se rozhodla znovu si založit blog. ☺ Kdo by to byl řekl, že už je to taková doba... Za rok se blog dočkal téměř 4 000 návštěv, což mi přijde naprosto neuvěřitelné. Zároveň si za dobu své existence můj blog našel 27 pravidelných čtenářů.

Za vaši vytrvalost a podporu vám všem strašně moc děkuji! Jste naprosto boží! ☺


Nehledě na to, že se mi za uplynulý rok naskytla možnost spolupráce s několika firmami, o tom jsem si mohla vždy nechat maximálně zdát. ♥ Takže tímto bych všem firmám chtěla strašně moc poděkovat za tuto skvělou možnost.

Jsem ráda, že jsem u blogu vydržela celý rok, a věřím, že se blogování už nevzdám. Takže třeba jednou oslaví můj blog dvacáté narozeniny? Kdo ví...

A co můžete čekat na mém blogu dál? Tak rozhodně další knižní recenze! V plánu jsou samozřejmě další mnou vytvořené recepty. Rozhodně chci také dopsat cestovatelský deník z Velké Británie. Určitě vám také napíšu článek o tom, jak jsem začala chodit na K2hiking, jaké byly začátky, jestli se mi zlepšila fyzička a jak se mi zatím daří při mém hubnutí. Určitě článků bude o něco víc. Budu se snažit přispívat častěji, ať máte co číst. ☺

A protože bez vás, mých drahých čtenářů, by to nešlo, rozhodla jsem se, že jako poděkování za vaši přízeň uspořádám narozeninovou soutěž na svém InstagramuSoutěžili jsme o 2 knihy.


Soutěž byla ukončena!

Díky za přízeň. ♥ Krásný den.

Andy

Andy's diary

2 komentáře:

  1. K ročním narozeninám přeji vše nejlepší a ať se ti v blogování daří :)
    Těším se na nové články :)

    OdpovědětVymazat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥