Zkrášlete si svůj domov s Pixers.cz!

Hezký den! ☺

Chtěla bych vám představit e-shop Pixers.cz, ze kterého jsem měla možnost objednat si obraz. Tento e-shop se zabývá především výrobou a prodejem různých obrazů (na plátně, zarámovaných i jiných), plakátů, tapet i fototapet, ale také různých nálepek na nábytek, dveře i domácí spotřebiče.

Navíc jsou produkty šetrné k přírodě, protože e-shop Pixers.cz je označován jako "eco-friendly". Zaručují také možnost vrácení do 365 dnů a zároveň dodání zdarma. No, neber to! ☺

Já jsem si z Pixers.cz objednala svůj nádherný černobílý obraz se zebrou. Obraz je vyveden na plátně. Tisk fotografie je kvalitní, zebra je v nadživotní velikosti a jako celek působí obraz moc pěkně. Prozatím jsem ho umístila do obýváku, ale mám pocit, že se mi do toho prostředí moc nehodí, takže uvažuji o přesunu do ložnice nad postel. K tomuto účelu byl totiž původně objednán, ale stále se nenašel nikdo, kdo by vše pořádně vyměřil, aby byl obraz opravdu na perfektním místě.

Velmi kladně hodnotím přístup firmy a také rychlost zhotovení a dopravu. Dopravce mě kontaktoval telefonicky a na všem jsme se domluvili.

Děkuji firmě Pixers.cz za možnost vyzkoušet jeden z jejich produktů. Pokud nevíte, jak si vyzdobit svůj byt, neváhejte a vsaďte na kvalitu.

První fotografie je focena panoramaticky. ☺



Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥