Náhoda? Ne, prostě osud! II Když věříte...

Osud. Jedno slovo, čtyři písmena... A přece má toto podstatné jméno pro některé z nás svou magickou sílu. Věříte v osud, nebo si myslíte, že je vše jen dílem náhody?

Já jsem člověk, který věří... Věřím, že existuje nějaká určitá časová osa našeho života a na ní jsou vytyčeny různé osudové momenty. Nevěřím, že se některé "věci" dějí jen tak, prostě bez příčiny. Podle mého názoru mají prostě nějaký větší smysl, s něčím souvisí. Myslím si, že člověk může spoustu věcí ovlivnit, ale někdy nám prostě do cesty osud přinese něco, u čeho prostě víme, že je to to "osudové". Prostě to cítíme. Je jen na nás, jak s tím sami dokážeme naložit.

"Osud míchá karty, hrajeme však my."

Nedávno u mě došlo k jednomu osudovému setkání. Věřím, že to tak mělo být, že to prostě byl osud. Teď už je ale jen na mně (nebo možná spíš na nás), jak s tímto klíčovým momentem naložíme. Taky se říká, že každý je svého štěstí strůjcem. A proto vás nabádám, řekněte ostatním, že vám na nich záleží. Jděte svému osudu (a štěstí) trošku naproti. Občas se to vyplatí.


Andy's diary

2 komentáře:

  1. Mě se hrozně líbí věta?citát? cokoliv to je :D :D ,,Každý člověk v našem životě je testem, trestem nebo darem." A je to podle mě maximálně pravdivé :) Také věřím, že je něco nad naším chováním, který tak nějak předurčuje, co se s námi v životě stane :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Také v určitých věcech v osud věřím, něco prostě nemůže být náhoda :)

    OdpovědětVymazat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥