Seznamte se s Bobem... Horkým kakaovým Bobem!

Zdravím! ♥

V dnešním článku bych vám chtěla představit novinku na trhu - Horké boby. :)

Už jako malá jsem měla ráda čokoládu. Čokoláda je prostě taková moje slabost, mám ji radši než bonbóny, žvýkačky a jiné sladkosti, mám ji dokonce radši než zmrzlinu, a to je co říct...

Jelikož jsem momentálně v redukci a nesmím sladkosti moc konzumovat (nebo bych spíš neměla vůbec), je to o to těžší. Dlouho jsem hledala zdravou variantu mlsání, protože různé proteinové tyčinky a flapjacky jsou sice bezva, ale člověk je taky nemůže jíst neustále, protože i přesto, že jsou rozhodně zdravější variantou než klasické sušenky a čokolády, obsahují ve většině případů přidaný cukr. :) A cukr je momentálně nepřítelem číslo jedna.


V tomto zimním období si člověk navíc rád dá něco teplého, takže když přišla nabídka zapojit se do výzvy na Blogerky.cz a vyzkoušet Horké boby od My Gurmeta, nemohla jsem odmítnout. Zkusila jsem své štěstí a byla jsem vybrána k vyzkoušení této novinky. :) Jinak bych vlastně tento článek nepsala, že...

Pojďme se tedy podívat na zoubek této novince a seznámit se s Bobem... Horkým kakaovým Bobem!


Horké boby - tak trochu jiná čokoláda
Základ Horkých bobů tvoří z 82 % kakaové boby, které vyrostly v Columbii a na Madagaskaru. Kakaové boby se po sklizni fermentují a suší. Poté se upraží a rozdrtí, tím vznikne čokoláda, ze které se právě tyto Horké boby připravují.

Kakaové boby tělu prospívají, patří totiž k přirozeným zdrojům antioxidantů, obsahují spoustu důležitých vitamínů, enzymů a minerálů. Pomáhají také detoxikaci organismu a podporují imunitní systém. V neposlední řadě v nás konzumace kakaových bobů vyvolává pocity štěstí a také působí jako lehké afrodiziakum. :)

Horkou čokoládu si připravíte naprosto jednoduše - 17 g kakaového prášku, což jsou asi 4 vrchovaté čajové lžičky, rozmícháte v 1 dl mléka a za stálého míchání přivedete k varu. Pak už se jen čokoška nechá zhoustnout a je to! Podávat se tahle dobrota může třeba se šlehačkou.



Já jsem však vyzkoušela Horké boby jen tak samotné. Jejich chuť mě dost překvapila - je velice intenzivní a čokoládová. Chutná jako hodně hořká čokoláda a na její intenzivní chuť si musíte chviličku zvyknout. Je to čokoláda pro opravdové gurmány. Musím říct, že této horké pochoutky stačí opravdu malý hrníček, protože velký nemáte pro její hustotu šanci vypít. :) V této čokoládě vám pomalu zůstane stát lžička.

Škoda, že tato novinka je prozatím k dispozici pouze firmám. Třeba se ale časem dostane i do běžných domácností.

Boby v čokoládě
Druhým produktem, který jsem měla možnost vyzkoušet, jsou kakaové boby obalené v čokoládě a kakaovém prášku. No, nemám slov! Člověku stačí dva nebo tři kousky a veškerá chuť na sladké ho díky intenzitě tohoto prožitku okamžitě přejde. Jedná se opravdu o zdravou variantu mlsání a rozhodně ji doporučuji. :)


A co vy? Milujete čokoládu jako já? Kladete při výběru důraz na kvalitní suroviny? Určitě mi napište, jaká horká čokoláda vás kdy zaujala a jestli jste někde měli možnost ochutnat Horké boby. :) Těším se na všechny komentáře.

Ještě jednou děkuji za možnost jejich ochutnání portálu Blogerky.cz a www.horkeboby.cz. :)

Krásný den s horkou čokoškou. ♥

Andy

Andy's diary

1 komentář:

  1. Boby jsem měla v rámci vybrání ve výzvě také vyzkoušet, a i u nás měly veliký úspěch :) Mě teda stačí jeden bob v čokoládě a mám dost :D Hrozně jsem se toho mála, ale fakt to mile překvapilo :) Jak sama píšeš, doufám, že půjdou někdy i objednat :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥