Bylinky - Jak jsem letos začala pěstovat...

Zdravím! :)

Dnešní článek bude o tom, jak jsem se pokusila o zahradničení. Já a něco pěstovat? :D Všechny moje květiny se z krásných stávají naprosto odpudivými. :D Prostě jdou do kopru... Ze mě zahradnice nikdy nebude! To naši... Ti tráví na zahradě každou volnou chvíli, zatímco mně se podařilo vypěstovat zatím tak maximálně rýmovník, který je naprosto nenáročný na veškerou péči. Všechny bylinky mi vždycky zašly.

A tak jsem si řekla: "A dost! Letos ty bylinky prostě vypěstuješ!" A tak jsem koncem března vybalila substrát vhodný pro bylinky, semínka, květináče a zahradní náčiní a pustila se do toho. Rozhodla jsem se, že zkusím zasadit semínka bazalky (tu jsem nakonec zasadila dokonce 2x), tymián, petržel, polníček a estragon.

Nakonec mi vyrostly obě bazalky, polníčku se zatím taky daří, tymián vypadá sice dost chabě, ale něco z něj taky vzešlo. Petržel mi vyrostla, ale bohužel mi nějak zežloutla a vypadá to s ní dost bledě. Jediné, co vůbec ze semínek nevyrostlo, je estragon.

Já pěstuji bylinky v bytě na okně, takže podmínky k pěstování nic moc. :D Ale zatím se snažím. Jestli bylinky přežijí do prázdnin, bude to super. Z bazalky bych chtěla zkusit domácí pesto. :) Mňam, mňam!

A co vy? Pěstujete bylinky? Kde? V bytě na okně nebo klasicky na zahrádce? :)

Bazalka a polníček

Tymián a bazalka

Andy's diary

2 komentáře:

  1. Jsem úplně stejnej typ jako ty - všechno zabiju :D :D Když jsem na kolejích, tak by to bylo problematické, ale až budu bydlet jednou sama s přítelem, doufám, že si bylinky budeme pěstovat. Moc se mi to líbí :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem letos zasadila. Mám oregáno, bazalku, dva druhy petrželky, pažitku, mátu a 4 druhy cherry rajčat, dneska tam mám první dozrálé :D :)

    OdpovědětVymazat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥