Kde se najíst #1 - Na Krétě - Hořovice

Město: Hořovice

Restaurace se zahrádkou: ano

Webové stránky: www.hospodanakrete.cz

První zmínky o hospodě Na Krétě pocházejí z roku 1894, do současné podoby však byla přetvořena v roce 2016. Já jsem však tuto hospůdku (podle mě spíš restauraci) navštívila se svou sestrou poprvé před necelými dvěma týdny. Rozhodně se návštěva vyplatila, protože jsme si velice pochutnaly. 

Menu:
Restaurace nabízí výběr asi z dvanácti hlavních chodů, samozřejmostí jsou také předkrmy, polévky, saláty a dezerty. My jsme si však daly pouze hlavní chod. Já jsem zvolila kuřátko Grand marnier s batátovým pyré a sestra si dala gnocchi s vepřovou panenkou v hříbkové omáčce. K pití jsme zvolily výbornou malinovou domácí limonádu a sklenku vína. Při čekání na jídlo nám číšník navíc přinesl na ochutnávku bagetku a čerstvý chléb s domácí škvarkovou pomazánkou. Já škvarky a škvarkovou pomazánku moc nemusím, ale ochutnala jsem. Pomazánka byla moc dobrá, ale bohužel jsem chuť nedokázala ocenit tolik jako moje sestra, které moc chutnala.




Personál:
Seděly jsme na zahrádce, takže jsem si všimla pouze dvou číšníků, kteří obsluhovali tam. Jejich vystupování bylo velmi milé a profesionální, nešetřili úsměvy. Neustále se dívali, jestli mají všichni všechno, na nic se příliš dlouho nečekalo. Opravdu skvělý přístup. Samozřejmě musím vyzdvihnout i práci kuchaře, kterého jsem sice neviděla, ale to, co vytvořil na talíři, bylo naprosto fenomenální.

Prostředí:
Restaurace působila velice čistě a uklizeně. Interiér vnitřních prostor je laděný do šedivé barvy, uprostřed se nachází velký bar a dřevěné stoly působí velice moderním dojmem. Posezení na zastřešené zahrádce, na kterou se vchází přes restauraci, bylo v letním počasí velice příjemné.



Pokud se tedy chystáte na výlet do Hořovic nebo někdy budete projíždět, určitě se stavte na oběd či večeři Na Krétě. Určitě nebudete litovat.

Andy's diary

3 komentáře:

  1. Jé tak tahle rubrika bude přímo pro mě :D Těším se na další recenze ♥ U nás máme asi jenom 4 restaurace, kde vaří a jenom do 2 se dá tak nějak chodit se najíst za rozumný peníz :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, super tip :) restaurace vypadá fakt pěkně, jak jídlo tak prostředí!


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Vidíš, u nás ve městě máme taky restauraci, která se jmenuje Kréta :) ale teda nevypadá tak krásně, jako tahle :)

    OdpovědětVymazat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥