Těhotenský deník - 5. díl - Co to bude, až to bude?! Princezna nebo boss?

Opět vás zdravím! 😘

A co to bude? 👶 Ano, to je teď nejčastější dotaz, který ze svého okolí slýchám. Bude to holčička? 👧 Bude to chlapeček? 👦

Když to tak člověk vezme, vlastně asi podvědomě touží po tom či onom. Já jsem toužila po tom, aby děťátko bylo zdravé, ať už je to holčička nebo chlapeček. 🍀 ✊ Jednou bych chtěla mít alespoň dvě děti. Proto by bylo fajn, kdybychom měli s Liborem páreček, holčičku i chlapečka. 🤗 Proč? Protože to je prostě hezké. Ale i kdyby se to nepovedlo a my měli dvě holčičky nebo dva chlapečky, vlastně by mi to asi bylo fuk...

Osobně si myslím, že dítě je dar. ♥️ 🤰 Možná se mnou teď cloumají hormony, ale je neuvěřitelné, jaký malý zázrak dokáže vyrůst uvnitř jiné lidské bytosti. Vždycky jsem si představovala, jaké to bude, až budu těhotná. Řeknu vám, ten nával emocí, to je teda něco! 💕 Neustále se mi chce brečet, pak zase smát... Je to jako na houpačce. Ale je to boží! 🤗

Jestli to bude holčička nebo chlapeček, je vám v tu chvíli opravdu jedno. 😍 A co tedy čekáme? BUDE TO HOLČIČKA! 😘 

Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥