Těhotenský deník - 3. díl - Vánoční překvapení pro naše rodiny i pro nás aneb Děti přibudou dvě!

Ahoj! :)

Vánoce? Ano, povím vám, jak probíhaly Vánoce 2019 u nás.

Jednou jsem našla na internetu (https://matulbaby.cz/), že vyrábějí stírací losy ku příležitosti oznámení očekávání potomka. :) Domluvili jsme se s Liborem, že když bude vše v pořádku, našim rodinám oznámíme o Vánocích, že čekáme miminko, právě prostřednictvím těchto losů. :)

Rozhodli jsme se, že ještě naposledy strávíme Vánoce každý zvlášť - já u našich a Libor u svého taťky. Společný "Štědrý den" jsme si udělali o den dříve a pak každý z nás odjel jinam. :)

Den před Štědrým dnem mi volal Libor. "Sedíš?!" řekl mi. "Ne, co se stalo?!" odpověděla jsem. "Tak si sedni a něčeho se drž!" "Fajn, už sedím! Povídej!" řekla jsem mu napjatě. "Hanina je taky těhotná!" vychrlil na mě. "To si děláš srandu?!" "Ne, teď mi to řekla a ukázala mi ultrazvuk. Musel jsem dělat úplně blbýho, že jsem to nikdy neviděl." "A kdy to čeká?" "No, taky někdy v červnu nebo na začátku července."

BUM! :D Tak to je teda masakr! Liborovi rodiče budou mít dvě vnoučata najednou!

S Liborem jsme se domluvili, že stírací losy předáme našim rodinám společně, takže se překvápko nekonalo přímo 24. 12., ale našim a mojí ségře jsme tu krásnou novinu oznámili o dva dny později. Všichni byli překvapení, nejvíc nadšená byla moje mamka. :) Další den jsme měli rodinnou sešlost, kde jsme o brzkém narození miminka informovali mého dědu s přítelkyní, tetu s přítelem, mojí sestřenici a bratrance s rodinami. :)

O den později jsme jeli k Liborově mamce do Kraslic. Naštěstí jsme se tam míjeli s Haninou a jejím přítelem Honzou, takže těm jsme to oznamovali společně. Zbýval už jen Liborův taťka. Chtěli jsme mu to říct na Silvestra, ale byl nemocný, tak jsme tam nakonec nejeli. Ten se to z naší nejbližší rodiny dozvěděl až jako poslední asi v polovině ledna.

Všichni se na miminka už moooc těší. ♥

Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥